Burger Mansions restaurang stängdes tillfälligt av Malmö stad
En hamburgerrestaurang i Malmö som tillhör kedjan Burger Mansion AB i Bandhagen stängdes i dagarna tillfälligt av livsmedelskontrollen på Malmö stad efter det att två konsumenter påstås ha matförgiftats – och kommunen enligt uppgift konstaterat allvarliga brister i verksamheten. Bolaget bekräftar vissa uppgifter, säger att restaurangen öppnades samma dag en stund efter beslutet och slänger på luren när vi försöker säkerställa uppgifter.
Denna artikel är tillgänglig via FoodMonitor Plus.
För licens: kontakta gärna redaktionen på